Оцінка впливу на довкілля

Оцінка впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАБАВА АГРО"

45390863 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 80210, Львівська обл., Червоноградський р-н(п), село Забава(з), вул.Зелена, будинок 33 380673127236 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачено реконструкцію існуючих приміщень під влаштування птахівницького комплексу по вирощуванню курей-бройлерів, розташованого по вул. Зелена 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45, с. Забава, Шептицький район, Львівська область. Одночасно на об’єкті утримуватимуться 165 тис. курей-бройлерів, з урахування 6 циклів вирощування птиці на рік, загальна продуктивність птахівницького комплексу становитиме до 990 тис. голів/рік. На майданчику передбачено цілісний комплекс у складі: шести пташників №№1-6 (з одночасним утриманням для пташників №№1,2,3,6 по 33000 курей-бройлерів; для пташників №№4,5 по 16500 курей-бройлерів); бункерів для комбікорму (біля пташників №№1,2,3,6 по 2 бункери 14,7 т кожен, біля пташників №№4,5 по 1 бункеру на 14,7 т кожен); комбікормового цеху; операторських з адміністративно-побутовими приміщеннями; адміністративної будівлі; автомобільної стоянки легкового транспорту на 10 машино-місць; свердловини; дезбар’єру на в’їзді. Технічна альтернатива 1. В якості технічної альтернативи №1 розглянуто утримання курей-бройлерів «сухим» способом на глибокій підстилці рослинного походження (солома). Технічна альтернатива 2. В якості технічної альтернативи №2 розглянуто кліткове утримання курей-бройлерів.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Шептицький р-н Забава вул. Зелена 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Радехівська міська територіальна громада Шептицького району Львівської області Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Шептицький р-н Забава вул. Зелена 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45. Планована діяльність розташовується по вул. Зелена 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45, с. Забава, Шептицький район, Львівська область. Будівлі та споруди використовуються на правах власності відповідно до Витягів з Державного реєстру речовин прав: №352319060 (вул. Зелена буд. 33), №352320784 (вул. Зелена буд. 35), №352322065 (вул. Зелена буд. 37), №352323500 (вул. Зелена буд. 39), №352329138 (вул. Зелена буд. 41), №352338445 (вул. Зелена буд. 45) від 30.10.2023 та №353173847 (вул. Зелена буд. 43) від 06.11.2023. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Шептицький р-н Забава -. Не розглядається, оскільки планована діяльність передбачає реконструкцію існуючих приміщень, що використовуються на підставі права власності.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Планована діяльність має позитивний соціально-економічний вплив, що полягає у створенні додаткових робочих місць, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Планованою діяльністю передбачено реконструкцію існуючих приміщень під влаштування птахівницького комплексу по вирощуванню курей-бройлерів. Приміщення раніше використовувались під свинокомплекс. Одночасно на об’єкті утримуватимуться 165 тис. курейбройлерів, з урахування 6 циклів вирощування птиці на рік, загальна продуктивність птахівницького комплексу становитиме 990 тис. голів/рік. На майданчику передбачено цілісний комплекс у складі: шести пташників №№1-6 (з одночасним утриманням для пташників №№1,2,3,6 по 33000 курей-бройлерів; для пташників №№4,5 по 16500 курей-бройлерів); бункерів для комбікорму (біля пташників №№1,2,3,6 по 2 бункери 14,7 т кожен, біля пташників №№4,5 по 1 бункеру на 14,7 т кожен); комбікормового цеху; операторських з адміністративно-побутовими приміщеннями; адміністративної будівлі; автомобільної стоянки легкового транспорту на 10 машино-місць; свердловини; дезбар’єру на в’їзді. Передбачена підлогова технологія вирощування курей-бройлерів на глибокий підстилці. Технологічний процес утримання птиці у пташнику включає наступні операції: підготовка пташника до заселення (мийка технологічного обладнання та його ремонт, дезінфекція приміщення пташника); завезення і посадка молодняка; дорощування молодняка; утримання птиці (годування, напування, прибирання посліду); вивезення птиці на забій; профілактична перерва та санобробка пташника. Курчата у пташнику утримуватимуться «сухим» способом на солом’яній підстилці, яка видаляється одночасно після закінчення циклу відгодівлі (технічна альтернатива 1) або кліткове утримання курей-бройлерів (технічна альтернатива 2). Забруднена послідом солом’яна підстилка без зберігання на території птахівницького комплексу вивозитиметься спецавтотранспортом за укладеним договором. Після кожного циклу під час профілактичної перерви проводиться дезінфекція пташника згідно чинних нормативно-правових актів ветеринарної медицини. У приміщенні пташника, перед посадкою нової партії птиці, проводиться планова санітарна обробка із застосуванням миючих і дезінфекційних засобів, що мають бактерицидну, фунгіцидну, віруцидну дію. Для опалення пташників, адміністративно-побутових приміщень та корпусу та гарячого водопостачання передбачено чотири твердопаливних котли потужністю по 400 кВт, що працюватимуть на пелетах деревини. Годування птиці здійснюватиметься системою централізованої подачі готових комбікормів; напування - централізованою системою через ніпельні поїлки. Годування передбачено сухими збалансованими кормами (комбікорм) в кількості 5445 т/рік, який готуватиметься у власному комбікормовому цеху. Процес складається з наступних етапів: приймання сировини, зважування, подріблення зернових, змішування компонентів комбікорму та грануляція. Зернові та макуха соєва постачатимуться вантажним спецтранспортом та відвантажуватимуться в завальну яму, далі шнеками в три силоси зберігання по 60 т, що встановлюватимуться поруч з приміщенням цеху. З силосів системою трубопроводів сировина подаватиметься на подрібнення до дробарки, що встановлюватиметься в приміщенні цеху. Сировина, така як, премікси, крейда, олія, постачатиметься в закритих мішках (олія в ємностях) та розтарюватиметься вручну безпосередньо в приміщенні цеху. Подрібнена зернова сировина подаватиметься в змішувач кормосуміші, об’ємом 3 м3, куди вручну додаватимуться інші компоненти (крейда, олія, премікси). Далі, закритими трубопроводами, комбікормова суміш подаватиметься на два гранулятори, а звідти гранульований комбікорм передаватиметься в 4 бункери по 20 м3. З бункерів комбікорм завантажуватиметься зверху на кормовоз та доставлятиметься до бункерів біля пташників. Об’єм компонентів комбікормової суміші становить: кукурудза – 1790 т/рік; пшениця – 1520 т/рік; макуха соєва – 1640 т/рік; крейда – 160 т/ рік; олія – 200 т/рік; премікси – 135 т/рік. Інженерне забезпечення: електропостачання – від існуючих мереж та двох дизельних генераторів (на випадок аварійних відключень); водопостачання - від паспортизованої свердловини дебітом 9 м3/год; водовідведення госппобутових та виробничих стоків – до бетонованих резервуарів з подальшим вивезенням, відповідно до укладених договорів; відвід дощових вод запроектований у резервуар (з попереднім очищенням забрудненої частини стоку), з подальшим використанням для поливу території. Технологія вирощування курей-бройлерів не передбачає наявність вигульних дворів, тому дощові стоки не забруднюватимуться продуктами життєдіяльності птиці.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024 №813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404); дотримання вимог Земельного кодексу України; Водного кодексу України; Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про природно-заповідний фонд», «Про екологічну мережу», «Про рослинний світ», «Про тваринний світ». щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Підтвердження достатності санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404). Дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів внутрішнього згорання будівельного транспорту та під час проведення будівельних робіт; при експлуатації – викиди від процесу утримання птиці; дезінфекції приміщень; роботи котлів, дизель-генераторів; роботи комбікормового цеху та ін. Водне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – не передбачається. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на інтенсивність падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії, тривалість туманів та інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень, планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації транспортних засобів, складських приміщень, іншого обладнання. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні будівельно-монтажних робіт; при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, оскільки передбачене тверде покриття місць потенційно можливого забруднення. Відкритий вигул птиці не передбачено. На території птахівницького комплексу передбачені спеціальні місця для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення будівельних робіт; при експлуатації – шумове забруднення буде зумовлене роботою вентиляційних систем, дизель-генератора та ін. Соціальне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Перша категорія 19 Потужності для інтенсивного вирощування птиці Потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тисяч місць і більше), у тому числі бройлерів (85 тисяч місць і більше), свиней (3 тисячі місць для свиней понад 30 кілограмів або 900 місць для свиноматок);"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департаментом екології та природніх ресурсів Львівської обласної державної адміністрації (Закон України "Про охорону атмосферного повітря"). (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Органами державного архітектурно-будівельного контролю (ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»). Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 10 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»). (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України , 01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, головний спеціаліст відділу інтеграції екологічних оцінок у галузеві політики Департаменту екологічної оцінки – Романенко Юлія Сергіївна. (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Поширити: