ШЕРЕМЕТА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 3311002676 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 80100, Львівська обл., Червоноградський р-н(п), місто Червоноград(п), вул.Набережна, будинок 27, квартира 42 380969444662 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планована діяльність передбачає нове будівництво автозаправного комплексу (АЗК) та автогазозаправного пункту (АГЗП) із знесенням існуючих споруд на вулиці Львівська, 105 в місті Шептицький Червоноградської територіальної громади Шептицького району Львівської області. Для зберігання пального проектом прийняті резервуари в кількості 2 од. (резервуар 20 м³-А-95 та резервуар 30 м³-ДП). Та АГЗП (модульний блок), наземний резервуар - 9,9 м³. Загальна ємність зберігання пального – 59,9 м3. Технічна альтернатива 1. Технічною альтернативою 1 передбачається нове будівництво АЗК із складськими приміщеннями, з вбудованим закладом громадського харчування та пунктом технічного обслуговування автомобілів. АЗК передбачає зберігання та реалізацію бензину та дизельного пального. АЗС розрахована на 350 заправок на добу. Об'єм продажу до 2780 м3. Загальна ємність зберігання рідкого пального та газу— 59,9 м3. Резервуари підземного встановлення для рідкого палива та надземний для газу. Технічна альтернатива 2. Технічною альтернативою 2 може бути будівництво АЗК з аналогічним обладнанням комплексами з надземними резервуарами зберігання палива.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Шептицький р-н Шептицький вул. Львівська, 105 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Червоноградська міська громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Шептицький р-н Шептицький вул. Львівська, 105. Львівська область, Шептицький район, Червоноградська територіальна громада, м. Шептицький, вул. Львівська, 105. Будівництво АЗК планується на земельній ділянці загальною площею 0.65 га. Документ на земельну ділянку: витяг з Державного реєстру речових прав №343095106 від 16.08.2023. Цільове призначення: 12.08 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій. Функціональне призначення: Земельна ділянка для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій розташована в зоні ПТР-3 відповідно до плану зонування території міста Червонограда Львівської області. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Шептицький р-н Шептицький вул. Львівська, 105. Територіальна альтернатива 2 не розглядається, тому що влаштування АЗК на обраній земельній ділянці визначалось та передбачалось містобудівними умовами та обмеженнями (наказ № 16-20/41-25 від 14.07.2025) Обрана ділянка відповідає ДБН «Планування та забудова територій» та ДСП «Планування та забудови населених пунктів» стосовно розміщення АЗК. Територіальна альтернатива 2 в подальшому не розглядалась.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Територія розміщення об’єкту не знаходиться у безпосередній близькості до об’єктів спортивно-оздоровчого, курортного і рекреаційного призначення, пам’яток архітектури, історії і культури. Соціально-економічний вплив очікується позитивний, в зв’язку з наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, створенням додаткових робочих місць для місцевих жителів, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, розвиток інфраструктури населеного пункту при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). На проектованому АЗК передбачається здійснювати прийом, зберігання і відпуск рідкого моторного палива (РМП), загальним об’ємом пального – 50 м3, одна марка бензину, одна марка дизельного палива, суміші скрапленого вуглеводневого газу (СВГ) пропан-бутан і сервісне обслуговування водіїв та пасажирів. Для зберігання AdBlue передбачений контейнерна автозаправна станція для AdBlue 3 м3 з функцією зберігання і роздавання. Автомобільний газозаправний пункт (АГЗП) з наземним розміщенням резервуара об’ємом 9,4 м3 зі скрапленим вуглеводневим газом (пропан-бутаном), паливо-приймальним вузлом СВГ (типу європістолет). Також для заправлення автомобілів запроектовано дві паливно-роздавальних колонки (ПРК), двосторонні, двопродуктові РМП, що встановлені на острівках під окремо розташованим навісом, та ПРК СВГ 1 шт. для заправлення скрапленим вуглеводним газом. Будівля АЗК з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів запроектована одноповерховою. В будівлі АЗК передбачено пункт сервісного обслуговування водіїв та пасажирів, а саме передбачено сферу обслуговування з влаштуванням кафе та магазину з продажу супутніх товарів, а також в окремій зоні влаштовано побутові приміщення для працівників АЗК, та окремі допоміжні приміщення обслуговування пункту сервісного обслуговування водіїв та пасажирів. На земельній ділянці присутні існуючі будівлі та споруди, які підлягають демонтажу. До початку будівельномонтажних робіт відповідно до завдання на проектування замовник власними силами виконує демонтаж даних будівель та споруд.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. При провадженні планової діяльності необхідним фактором є: - дотримання об’ємів дозволених викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел; - дотримання дозволених рівнів еквівалентного та максимального рівня звукового тиску в процесі ведення діяльності; - забезпечення допустимих рівнів соціального ризику та ризику впливу об’єкта на здоров’я та життя населення; - проведення планової діяльності в межах відведеної земельної ділянки; - дотримання вимог чинного санітарно-епідеміологічного законодавства. При цьому враховуються екологічні, санітарно-епідеміологічні та містобудівні обмеження, які регламентуються наступними нормативними актами: - «Нормативи граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел» (затверджено Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 27.06.2006 р. №309). - «Державні медикосанітарні нормативи Гранично допустимі концентрації хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджено наказом МОЗУ від 10.05.2024 р. №813, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 24.05.2024 р. за №763/42108). - Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 р. №173). - ДСанПіН 145-11 «Державні санітарні норми і правила утримання територій населених місць» (затверджено наказом МОЗ від 17.03.2011 р. №145, зареєстровано у Мінюсті 05.04.2011 р. за №457/19195). - ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» - ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку». щодо технічної альтернативи 2. Екологічні обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище та співпадають з технічною альтернативою 1. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання вимог чинного санітарно-епідеміологічного законодавства, а також протипожежних розривів між будівлями, спорудами та охоронних зон інженерних мереж, містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва. Дотримання СЗЗ, шумового, вібраційного навантаження. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається, оскільки територіальна альтернатива 2 відсутня.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. З урахуванням особливостей ділянки розміщення об’єкту для його будівництва передбачені наступні заходи: - вивезення зайвого ґрунту, що утворюється при будівництві в місця влаштування насипу; - облаштування об’єкту штучною мережею блискавковідводу; - влаштування під’їзних шляхів до майданчика будівництва; - забезпечення дотримання протипожежних вимог за рахунок відповідного інженерного оснащення об’єкту; - під’єднання об’єкту до існуючих інженерних мереж; - забезпечення своєчасного вивезення будівельних та інших видів відходів з території об’єкта. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1, окрім того, що надземний варіант розміщення резервуарів відрізняється об’ємами земляних робіт на будівельному майданчику. щодо територіальної альтернативи 1. Територія придатна для розміщення та експлуатації АЗК. Площа наявної ділянки дозволяє розмістити планований об’єкт витримуючи всі нормативні відстані. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається, оскільки територіальна альтернатива 2 відсутня.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. - клімат і мікроклімат: вплив відсутній. Зміни клімату та мікроклімату внаслідок будівництва об’єкта не відбуватимуться; - повітряне середовище: при експлуатації об’єкту будуть здійснюватися викиди забруднюючих речовин від дихальних клапанів підземних резервуарів зберігання палива, паливо-роздавальних колонок, технологічних процесів та автотранспорту, який обслуговуватиметься та маневруватиме на територією АЗК. Викиди в межах допустимих значень. Перевищень ГДК не очікується; - акустичне середовище: при проведенні будівельних робіт та діяльності об’єкту буде здійснюватися незначний акустичний вплив в межах допустимих значень; - геологічне середовище та ґрунти: можливий тимчасовий незначний вплив під час проведення будівельних робіт: - земляних робіт, під час влаштування котлованів для розміщення підземних резервуарів та; - можливий незначний вплив за рахунок тимчасового накопичення будівельного сміття та просочування паливно-мастильних матеріалів від роботи техніки. При нормальних умовах експлуатації об’єкта вплив на ґрунти мінімізований. Негативний вплив на геологічне середовище відсутній; - водне середовище: можливий незначний вплив за рахунок господарсько-побутових та зливних стоків. Запроектоване відведення господарсько-побутових та поверхневих стоків при експлуатації об’єкту дозволяють виключити негативний вплив на водні ресурси; - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на середовище перебування, зміну та порушення видового різноманіття, а також шляхи міграції тварин і птахів експлуатація об’єкта не вчинить шкідливого впливу. Об’єкти природно-заповідного фонду та курортні зони в районі, та в безпосередній близькості до об’єкту відсутні; - навколишнє соціальне середовище: вплив очікується позитивний. Соціальний ризик оцінюється як «прийнятний»; - навколишнє техногенне середовище: вплив відсутній; - культурна спадщина: вплив відсутній, оскільки в районі розташування планової діяльності відсутні об’єкти, які мають історично-наукову та культурну цінність. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1, окрім впливу на повітряне середовище. Вплив на повітряне середовище збільшиться за рахунок того, що надземний варіант резервуарів в теплу пору року зазнає більшого впливу високих температур, а це призводить до збільшення викидів в атмосферне повітря парів через запобіжні клапани в порівнянні з підземним розташуванням резервуару. щодо територіальної альтернативи 1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля для провадження даної планованої діяльності на території, що розглядається - допустимі. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається, оскільки територіальна альтернатива 2 відсутня.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Сорока Назарій Любомирович (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
