У Львівській ОВА підбили підсумки діяльності ЦНАПів Шептицького району

У Львівській ОВА підбили підсумки діяльності ЦНАПів Шептицького району

Напередодні відбулася зустріч, під час якої проаналізували роботу Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) Шептицького району та визначили подальші пріоритети їх розвитку.
 
Організатором заходу виступило Управління цифрового розвитку Львівської ОДА. Участь у нараді взяли керівники ЦНАПів, представники територіальних громад та профільні спеціалісти.
 
За результатами дев’яти місяців 2025 року ЦНАПи Шептицького району демонструють стабільну динаміку розвитку сервісів і впровадження цифрових технологій, роблячи черговий крок уперед у підвищенні якості та доступності послуг для громадян.
Основні досягнення:
  • розширено перелік соціальних, земельних та реєстраційних послуг, які тепер доступні безпосередньо у громадах;
  • оптимізовано процеси обслуговування — скорочено час очікування, запроваджено систему електронної черги;
  • команди ЦНАПів довели здатність працювати навіть у складних умовах, забезпечуючи порядок і законність процедур, зокрема під час оформлення документів на відстрочку від мобілізації;
  • зросла кількість позитивних відгуків від громадян, які відзначають швидкість, уважність і комфорт під час отримання послуг.
  • у Белзі для підвищення енергонезалежності та стабільності роботи на будівлі ЦНАП буде встановлено сонячні панелі. Це дозволить забезпечити безперебійне електропостачання та надання послуг навіть у разі відключень електроенергії.
Обладнання розмістять у верхній частині будівлі, що дасть змогу максимально ефективно використовувати сонячну енергію.
Основні виклики, над якими триває робота:
  • оновлення технічного обладнання — зокрема паспортного у Радехівському та Добротвірському центрах;
  • підвищення рівня цифрових навичок працівників;
  • пошук нових, комфортних приміщень для обслуговування відвідувачів — у Радехові, Сокалі та Шептицькому.
Плани на 2025–2026 роки:
  • повний перехід на електронний документообіг для скорочення паперової роботи та прискорення процесів обслуговування;
  • розширення онлайн-послуг, щоб мешканці могли вирішувати більшість питань через застосунок «Дія» та інші цифрові платформи, не виходячи з дому;
  • забезпечення доступності послуг для всіх, зокрема шляхом створення віддалених робочих місць і мобільних пунктів прийому громадян у найвіддаленіших населених пунктах;
  • покращення умов і комфорту в приміщеннях, де обслуговуються мешканці територіальних громад.
Дякуємо фахівцям Управління цифрового розвитку Львівської ОДА за змістовну розмову, цінні ідеї для подальшої роботи.
Поширити: