Оцінка впливу на довкілля

Оцінка впливу на довкілля

Реєстраційний номер 14625

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЕЛЬ-СЕРВІС" 25550470 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 80200, Львівська обл., Шептицький р-н, місто Радехів, вул.Витківська, будинок 44 380964909315 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. ТзОВ «Мебель Сервіс», код ЄДРПОУ – 25550470 Керівник – Лящук Юрій Володимирович Юр. адреса: 80200 Львівська обл., Шептицький р-н., м. Радехів, вул. Витківська, 44. Електронна пошта: mbsr@mebelservice.com, Телефон +38(077)-092-77-77. Експлуатація (модернізація) АЗС ТзОВ «Мебель Сервіс» призначеної для зберігання та реалізації світлих нафтопродуктів, та заправка паливом автотранспорту усіх типів за адресою: Львівська обл., Шептицький р-н., с. Полове, вул. Дубрівка, 12. Технічна альтернатива 1. Планованою діяльністю передбачається експлуатація (модернізація) АЗС ТзОВ «Мебель Сервіс» призначеної для зберігання та реалізації світлих нафтопродуктів, та заправка паливом автотранспорту усіх типів за адресою: Львівська обл., Шептицький р-н., с. Полове, вул. Дубрівка, 12. Автозаправна станція (АЗС) призначена для прийняття і відпуску нафтопродуктів (бензин А-95, ДП, та СВГ), які доставляються автоцистернами - паливовозами, зберігаються в резервуарах і реалізуються через паливороздавальні колонки (ПРК) у паливні баки транспортних засобів або тару споживча. Резервуарний парк АЗС становить 64,0 м3. Режим роботи АЗС – цілодобовий. Відпуск нафтопродуктів здійснюється оператором (продавцем) АЗС. Технічна альтернатива 2. Для функціонування підприємства передбачається використання електроенергії. Забезпечення електроенергією підприємства відбувається від існуючих мереж ПрАТ «Львівобленерго». У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України склалися певні підстави (запроваджений воєнний стан, повітряні тривоги, аварійні та планові відключення електроенергії), що унеможливлює безперебійну роботу підприємства. Для забезпечення безперебійного електропостачання розглядався варіант забезпечення електроенергією, яка вироблятиметься на власній СЕС. В якості альтернативи скрапленого вуглеводневого газу (СВГ) розглядався варіант заправки автотранспорту стиснутим природнім газом - метаном.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Шептицький р-н Полове вул. Дубрівка, 12. 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Радехівська міська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Шептицький р-н Полове вул. Дубрівка, 12. . Існуючі потужності АЗС знаходяться за адресою: Львівська обл., Шептицький р-н., Радехівська міська територіальна громада, с. Полове, вул. Дубрівка, 12. Територія планованої діяльності складається з двох земельних ділянок: кадастровий номер 4623984500:04:003:0001 площею 15,7645 га Цільове призначення: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Кадастровий номер 4623984500:04:000:0300 площею 0,372 га, Цільове призначення: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Шептицький р-н . Територіальна альтернатива 2 не розглядалася оскільки санітарно-захисна зона для даного об’єкту витримується по відношенню до житлово-громадської забудови. Земельна ділянка за розташуванням та функціональним призначенням відповідає намірам планованої діяльності, відсутні принципові обмеження щодо її здійснення. Додатково на земельні ділянки наявні: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №77682656 від 04.01.2017р на земельну ділянку кадастровий номер 4623984500:04:000:0300. - ДЕРЖАВНИЙ АКТ на право власності на земельну Серія ЯД №519356 від 31.05.2007р. на земельну ділянку кадастровий номер 4623984500:04:003:0001.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Метою роботи АЗС є надання послуг по заправці автомобілів якісним пальним, поліпшення сервісних умов і зручності обслуговування транспорту. Соціально-економічний вплив від діяльності підприємства носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є можливість поповнення місцевого бюджету (в т. ч. сплати, орендної плати за землю, створення робочих місць для населення, яке проживає в межах розташування даного підприємства).

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Планованою діяльністю передбачається експлуатація (модернізація) АЗС ТзОВ «Мебель Сервіс» призначеної для зберігання та реалізації світлих нафтопродуктів, та заправка паливом автотранспорту усіх типів за адресою: Львівська обл., Шептицький р-н., с. Полове, вул. Дубрівка, 12. Автозаправна станція (АЗС) призначена для прийняття і відпуску нафтопродуктів (бензин А-95, ДП, та СВГ), які доставляються автоцистернами - паливовозами, зберігаються в резервуарах і реалізуються через паливороздавальні колонки (ПРК) у паливні баки транспортних засобів або тару споживча. Для приймання та зберігання світлих нафтопродуктів встановлені 3 (три) резервуари загальним об’ємом 64,0 м3. Резервуар ДП = 45,0 м3. Резервуар А95 = 9,0 м3. Резервуар ЗВГ = 10,0 м3. Режим роботи АЗС – цілодобовий. Відпуск нафтопродуктів здійснюється оператором (продавцем) АЗС.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу АЗС на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Санітарно-захисні зони встановлюються згідно з Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу АЗС на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерногеологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності щодо територіальної альтернативи 1. В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерногеологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть дихальні клапани резервуарів зберігання палива та паливо-роздавальні колонки). на мікроклімат – викиди парникових газів (від роботи автотранспорту); на водне середовище – можливе утворення стоків; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць; на ґрунт – буде досліджено, негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування. на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення робочих місць Відходи - збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, негативних впливів при цьому не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – не передбачається, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні. щодо технічної альтернативи 2. Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається. щодо територіальної альтернативи 1. на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть дихальні клапани резервуарів зберігання палива та паливо-роздавальні колонки). на мікроклімат – викиди парникових газів (від роботи автотранспорту); на водне середовище – можливе утворення стоків; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць; на ґрунт – буде досліджено, негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування. на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення робочих місць Відходи - збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, негативних впливів при цьому не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – не передбачається, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року. (зі змінами).

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде - отримання: Висновку з оцінки впливу на довкілля (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається - Департаментом екології та природних ресурсів Львівської ОДА. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) - отримання: Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається - Департаментом екології та природних ресурсів Львівської ОДА (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, e-mail: envir@loda.gov.ua, Тел/факс: +38 (032)238-73-83, Контактна особа - Сорока Назарій Любомирович (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Поширити: