Увага! Графік засідань експертної комісії архівного відділу

Увага! Графік засідань експертної комісії  архівного відділу

Графік засідань експертної комісії  архівного відділу Червоноградської районної державної адміністрації на 2022 рік

1       26 січня 2022 року

2       09 березня 2022 року

3       11 травня 2022 року

4       17 серпня 2022 року

5       12 жовтня 2022 року

6       02 листопада 2022 року

Прийом документів на ЕК від підприємств, установ та організацій проводиться в середу та п'ятницю за адресою: м.Сокаль, вул. Шептицького 26,  вул. Шашкевича 43;  м.Радехів,  вул.Лесі Українки 42

Повернення документів здійснюється впродовж  3-х наступних днів після засідання ЕК.

Документи  подаються  не пізніше  ніж  за  5  робочих днів до засідання ЕК з супровідним листом та протоколом ЕК організації (установи).

За додатковою інформацією звертайтесь за моб.номером  066 304 11 94

 Довідково:

експертна комісія архівного відділу Червоноградської районної державної адміністрації утворюється відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. № 1004, архівним відділом Червоноградської районної державної адміністрації, з метою розгляду методичних та практичних питань, пов’язаних з проведенням експертизи цінності документів, здійснення методичного керівництва і координації діяльності експертної комісії державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, об'єднань громадян, релігійних організацій, фондово-закупівельних комісій музеїв, експертно-оцінних комісій бібліотек та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії  державного архіву Львівської області.

      Експертна комісія архівного відділу приймає рішення про:

1) схвалення і подання до експертно-перевірної комісії державного архіву:

- списків юридичних та фізичних осіб, що є джерелами формування Національного архівного фонду (далі -НАФ) і перебувають у зоні комплектування архівного відділу;

- описів справ постійного зберігання, внесених до НАФ;

- описів справ з кадрових питань (особового складу);

- актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;

- номенклатур справ юридичних осіб, що є джерелами формування НАФ і перебувають у зоні комплектування архівного відділу;

- актів про вилучення документів з НАФ, актів про невиправні пошкодження документів НАФ, які зберігаються в архівному відділі, юридичних та фізичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу;

- анотованих переліків унікальних документів НАФ, які зберігаються в архівному відділі, юридичних та фізичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу.

2) схвалення:

- описів справ з кадрових питань (особового складу);

- актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, юридичних та фізичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу та у діяльності яких не утворюються документи НАФ;

- інструкцій з діловодства, положень про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК юридичних осіб, що є джерелами формування НАФ і перебувають у зоні комплектування архівного відділу.

    ЕК стосовно юридичних осіб, що перебувають у зоні комплектування архівного відділу має право:

- контролювати дотримання установленого порядку проведення експертизи цінності документів;

- вимагати розшуку відсутніх документів НАФ, документів з кадрових питань (особового складу) та письмових пояснень у разі втрати цих документів;

- одержувати відомості, необхідні для визначення культурної цінності та строків зберігання документів;

- заслуховувати на засіданнях їх керівників про стан упорядкування, обліку та збереженості документів НАФ, про причини втрати документів;

- запрошувати на засідання членів ЕК юридичних осіб, а також інших фахівців як консультантів та експертів.

 

 

 

Приєднані файли:
експертна комісія новий графік на 2022 (1).pdf
Поширити: